Lifestyle Opinion

What I think about Mizos

Walk on the point instead of walking around the alternate which are not mention!

Why we Mizo are so arrogant ya!

When someone is offering something for FREE, we always seek for something which is other than the mentioned one. We don’t know how to value things what people are giving to us. We don’t know how to appreciate people’s offer. We don’t even know how to discuss at the point, keep talking about something different even in a forum/blog when a topic is given, [shame! just like a girl mind!]

Think! Think! Why outside North-East, they don’t even give a silly damn care about who we are and what we are, because of all these things.

They see how we worship, how we talk, how we behave, how we respect each other. They always find us a lost tribe who even lost all theirs dignity and all the cultural faith.

We think that we have respected our culture, but, look around before you judge, you can see how we respect. FAKE!

No one care about our culture! Hugging someone and talk non-sense in-front of people, shouting and using abusive words, misbehavior in a vehicle [City bus, taxi, etc].

Many things are there, Oh! Mizo wake up and arise. Keep your youth to be strong, keep yourself respectful. Go ahead and race with the rest.

Keep your trust on God and work on your own!

Related posts

SMS leh Mizo tawng

Ku Muanga

Min bum tawh lovang

lr hlonchhing

Inkhawmnaa Hmeichhe Thusawi Hi Phal a Ni Lo

bucko

87 comments

^-||R@lT€||-^ January 16, 2012 at 11:25 AM

Ziak tha fu mai (Y) 🙂

Levi January 16, 2012 at 11:29 AM

Share ang!

Chemtatrawta January 16, 2012 at 11:43 AM

Just a paste of the recent comments..nothing new..

Just wanna tell you that the paragraph 5 & 6 are itself contradictory.. NOI tho… Why on earth do you got the reason to believe that People who never give a shit about us will “see how we worship, how we talk, how we behave, how we respect each other”.. Just a silly imagination..

Good post.. I like the spirit.. Keep on.. 😉

Lemonvale January 16, 2012 at 11:44 AM

“We used to have oneself dignity, oneself sufficient in our history, where are those….????”
Khai aw !

perek January 16, 2012 at 11:47 AM

I don’t understand what you’re trying to say. I don’t get your point. If writing in English is your preference, then better get well-acquainted with the language first.

Chemtatrawta January 16, 2012 at 11:52 AM

perek.. (Y) .. Ka sawi ngam loh anih kha..lol..

Why we Mizo are so arrogant ya!–naga accent of English.. 😉

One more thing..Just wanna tell you that the biggest economy, the United States of America is not self-sufficient.. And if you believe that Mizoram can do it now,..then… I bet you never read newspapers beyond Vanglaini and The Aizawl Post..hairehai.

ChhanaPa January 16, 2012 at 12:00 PM

(Y) . A ziah tumna rilru ka hre thiam in ka hria. Let there pe peace!

James Bond January 16, 2012 at 12:05 PM

I Mizo hmuhte an thing deuh ani lek fang ang. Mizo zingah pawh classy fe fe an awm nawk tawh hi.

Jacka Pi January 16, 2012 at 12:20 PM

Saptawng thiam loh ve tawh nak alaia kei aia thiamlo ve leh chhawngin an ziak emaw tih mai tur han chhiar chu ka vai huih mai :-S

zothancero January 16, 2012 at 12:20 PM

Perek, i ngaihdan khi, ka ngaih ve dan chiah a ni e….Tunlai ah, thangthar mi changkang tam tak an chawrchhuah tawh hi… hetiang thil nepnawi te chu khawi ram leh hnamah pawh awm ang chu… a chhe lai hai lan tum phét te chu le(h)….

Chemtatrawta January 16, 2012 at 12:21 PM

Jacka pi, ahmaa a post a thaichhe vek alawm le.. 😉

lr hlonchhing January 16, 2012 at 12:22 PM

What you think about the Mizo’s people are completely different from keimah mihringa point of view.
Arrogant, eh ka English thiamin a tlin ta lo. 😛

Mizo kan ni, kan hmel a tha kan tum a sang bawk si. Tan rum rûûût 😀

sheldon January 16, 2012 at 12:28 PM

Hahaha@6, good..good!!

lushai_er January 16, 2012 at 12:28 PM

Mitdel Sai dap ang deuh a ni….! Mahni hmuh ang ang thlasik maupuah pui ve phawng phawng mai maw…Maphasy!

Chemtatrawta January 16, 2012 at 12:30 PM

Sheldon….min nuihhhh….in bank ka rawn rawk dawn.. 😉

Fonz January 16, 2012 at 12:39 PM

This is the interwebs. HTFU (harden the fuck up)

vancharlova January 16, 2012 at 12:41 PM

I huaisen khawp mai. I huaisenna ka ngaisang che.
Ziak zel rawh, English i thiam reng a; i thiam lo der a ni tih ka hria. Be brave, go on…

Dr Vancharlova January 16, 2012 at 12:51 PM

Ka nick thar, kawlhawk an a hlau ngawt ang 😛

lrpa January 16, 2012 at 12:56 PM

Dr Vancharlova (Y) i nick hi a nalh e 😛

Dr Vancharlova January 16, 2012 at 12:59 PM

@lrpa, nalh em ni? Ka lut khat lutuk a, ka inthlahrung zawk a.

Dr Mahminga Sailo January 16, 2012 at 12:59 PM

Ka chhiar thla ve mual mual a, ka hrethiam vek hlei lo nangin, Mizo i hmuh dan erawh a tha lem lo a ni maw?? 😉

Faksel (construcitve crticism?) hia tul, chutih ruala, duhtui lo lutuk a mahni hnam ngei sawisel nasat lutuk hi a hrisel lo mang e (kei pawh hi ka insum zo lo leh thin).
Mizo i nih chuan, Mizo i sawisel zingah khan i tel tho a, Mizo tha tak (i ziak ang khi ni lo in) lo ni zel la, Mizo faktlak an pun phah ngei ang.

Dr Mahminga Sailo January 16, 2012 at 1:02 PM

Dr Vancharlova… (Y) Yesss.., nuam eee.. 🙂

Dr Vancharlova January 16, 2012 at 1:06 PM

Dr Mahming, Dr pun belh zel ang aw. Mahse, ka specialist na ve chu thil dang daih :-S

ZoSoftNet January 16, 2012 at 1:06 PM

If I were an English, I should have written in such a beautiful language, but I think there’s no need of writing a delegate sentence to express my simple thoughts and my opinions. It should be clear enough for those who take it positively!

Since I am Mizo, my English might be broken, might sound like Nigerian English, or what so ever!!!!!

I am OK with my English and whatever language I can speak to express my opinion. See, this is not a special literature and BBC…!…, right? So why to feel shy with what I am!

I just want to point out what I feel about our[Mizo] daily living style out here and there!!!

I will try my best to improve my English and I will do it since I speak only English in my Office (15% in Hindi).

#6 like Naga!
Just Kidding!

What is good, accept those, what is bad, try to leave those!

Thank you for all your good comments! (C)

ZoSoftNet January 16, 2012 at 1:15 PM

#21 Mizo ka ni a, mizo hnam, ram, leh ze mawite hi a ngaihlu in awm zel se ka ti a sin. Kan dikloh na lai te hi kan pho lan ngam loh chuan engtik ah nge kan diklohna ri ngawt thlir tu te hi kan hneh theih ang!

No one is perfect, but….kan dikloh na kan kalpui zel te chuan in lam let a har tulh tulh dawn a sin. Entir nan, I unau nu chu ler hle mai se la, I hau ngam dawn lo em ni?? A dikloh na hre reng chung in I ngawi mai mai ngawm dawn em ni, mi in saw nu saw ……… ti in chanchin theh darh zel sel la I la ngawi cheu dawn em ni?

Hnamdang bulah hnathawk ka nih avang hian ka hria a sin. Mizo ka nih poh a chang chuan zah thlak tak a Mizo chhan tang tang hun hi ka ngah teh a sin.

Hnam dang bulah Mizo te hi kan diklo a ni ka tih phal in ring em ni.

Mani hman I phatsan duh loh chuan ngawi mai mai suh u, au chhuak rawh u, dik lo lai hmuh chu a awlsam lo a nia,dikna lai hmuh ai chuan(mahni dikloh na a nia), chuvang in kan dik loh na lai te kan hriat chuan in siam that a har lo zawk ngei ang!

Soberboy January 16, 2012 at 1:21 PM

Comment ka chhiar lo phawt teh ang he POST lo chhuah chhan chu CHEMTATRAWTA lolz nimina an inhnialna 😛

jin January 16, 2012 at 1:21 PM

low quality english
you need to learn grammar.

ZoSoftNet January 16, 2012 at 1:24 PM

Why so conservative to accuse about “what is going on!”?

Do you thing we are the best? Who is the best?
—–NO ONE

So, dream it…..What responsibility/ies you have to beautify Mizoram and the Mizos’……..?

If you think you are really caring about it, write/speak/share what is really going worse in Mizo life style, so it might be helpful to correct the needs.

[If a girl got raped, if she keep quit, how can a people help her!]

Be brave……..I don’t care what might happen to care about my tribes, but I will always shout to better it! (U) (U) (U) (U) (U) (U) (U)

(D)

TuaiSialA January 16, 2012 at 1:27 PM

@ZoSoftNet: I website siam theih chungchang post-ah ka rawn comment kha.. I fb name ka hre duh a nia.. 😉

Soberboy January 16, 2012 at 1:30 PM

TS i siam ta tak2 ami a 😀

TuaiSialA January 16, 2012 at 1:33 PM

@Soberboy: La siam nang! Ka photon a nuar leh rih alawm.

chhangteval January 16, 2012 at 1:42 PM

#24 (Y) (Y) (Y)
Hei vang hi lawm Mizo te chu hnam dang tawng kan thiam theih loh, ‘i grammar a dik lo, chuti kha ti’ kan in ti kual vel thin a 🙂

Mizo te hi chu kan sual ve hrim hrim, hnam dang ho in mizo tawng an hman pawh in kan lo nuihzat vak zel a, hetiang te chuan kan tawng pawh an hmang tha ngam nang le 🙂

lushai_er January 16, 2012 at 1:58 PM

I am thinking my thought “Why this kolaveri, kolaveri, koloveri di !”

Soberboy January 16, 2012 at 2:00 PM

#24 (Y) (Y)

Jacka Pi January 16, 2012 at 2:03 PM

lushai_er @ 33 (Y) (H)

perek January 16, 2012 at 2:03 PM

Saptawng thiam lo na na chuan saptawnga ziah phet tum lo mai se. rawn post ve si, chhiar a hahthlak lutuk alawm :-S (N)

Dr Vancharlova January 16, 2012 at 2:07 PM

Perek, fel sa, dik sa leh thiam sa tumah an awm lo. In zirtur vek kan ni. Post tupa huaisenna hi kei chuan ka ngaisang.

PKfanai January 16, 2012 at 2:09 PM

Post tupa hi dim deuh teh u. Thahnemngai takin a rawn Post ve tang tang thin a. Grammar lama insawisel phei hi chu a na duh khawp ang. Achang hi chuan Keyboard that loh vang te pawh ani thei a nia. A thahnemngaihna au aw ah ngaih sak teh un.
Kan thudang alai chuan chemtatrawta pawh hi hrethiam bawk rawh u, Mizo sawichhiat bawih bawihna ang chi hi a digest thei thak lo tih ka ‘Hriatpui’ e. 😛 😉

perek January 16, 2012 at 2:13 PM

Dr Vancharlova – kei chu article ziah ve a, English or Mizo, dik lo lutuk leh hriatthiam harsa lutuk a an rawn ti thin hi chu ka haw deuh tlat. ;-(

Fonz January 16, 2012 at 2:16 PM

A english ziah dan chu “immaterial”, sap ho pawh kan tawng an thiam lo zawk daih ang. A post chhan hi mi comments vang ami?

keimah January 16, 2012 at 2:19 PM

Helai chu chaw á¹­hing in lo her lum leh a ni maw???? 😀
Pu Zosoftnet-a ṭhahnemngai lutuk hi a faktlâk hlein ka hria. Mahse, ṭhahnemngaih luata vai hma puat puat erawh chu a finthlâk ber lem lovin ka hria! A Mizo zâwnga inhmer tel vek phei chu rilru na tâwk an lo awm ṭhin.

Engpawhnise, i point a chiang e. Mahse, (ti ve leh hrâm): Tun hmaa kan National News Correspondent ang renga Mizo awm veten Mizo hmingchhiatna hi Sapá¹­awng chanchinbua chhuahtir nuam an ti riau ang deuh khân Mizo i demna thu Mizote zinga sawi i duh a nih chuan Sapá¹­awnga sawi pherh nuai ai chuan Mizo á¹­awng tluangtlam tak khan han sawi mai la a á¹­ha zawk lo’ng maw? Chhungkaw inhauna á¹­henawmten an hriat ve vek kher hi a á¹­ul em ni? :-S

Jacka Pi January 16, 2012 at 2:21 PM

Fonz @40 Web Lite Hosting tih emaw ni post ah khan

Dr Vancharlova January 16, 2012 at 2:24 PM

Perek, i huat nghal zel te chuan a dik nang. In zirtira, inhrilh tur kan ni zawk.

Fonz January 16, 2012 at 2:33 PM

42 jacka pi..thank you. chuvang chuan lawm zosoft needs to harden the fuck up and grow a pair 😀 …jacka pi i nick hi hmana ka auh dan che kha ni em? 😛 😀

Jacka Pi January 16, 2012 at 2:36 PM

Uai! Fonz hmanah min au em ni??? :-S 😉

Dr Mahminga Sailo January 16, 2012 at 2:38 PM

# 41… (Y)

Post-tupa, i ngaihdan tlang tak leh huai taka i ziak chhuak hi i chhuanawm. Chutih rualin # 41 sawi ang khian, vawi leh khat ah han hmer khawm vak chu.. ka lo ti ve mai mai a ni e.

Keep your trust on God and work on your own!

If I were God, I will keep all these bad habit aside from us! I pray to all out tribe (Who are / who are not in Mizoram State to love back the real Mizo)… (Y)

coolsoul09 January 16, 2012 at 2:49 PM

Mizotawng tal chu i thiam em ang chu maw!

I’m glad that you’re not GOD 😀 Sap tawngin Lal biakna pawh kan sawi ngam nang! Ni lo lovin min lo chhang ang tih a hlauhawm a lawm..:D

Marvinic January 16, 2012 at 3:07 PM

#32 chhangteva, adik khawp mai i sawi khi. Mizo kan hmasawn theihlohna a ni. In nuihsawh kan ching hian hmasawnna min thlen lova, minti thuanawp zawk a ni. Mizo tawng pawhin ziak ula in ziak dikvek bik chuang lo ang. Chuvangin ziah dikvek hi kan tum leh a posttupa tum pawh anih ka ringlo. A sawisel vak2 tu ho khan English nilo Mizo pawhin in ziah dik vek ka ring bik chiahlo. kan rilru put dan hi kan thlak angai a ni.

Rimenhawii January 16, 2012 at 3:09 PM

Mi huaisen mahni nih na ang alang ngam.Huaisen tak a rilru leh ngaihdan au chhuahpui ngam hi kan Mizoram hian a mamawh..(Tak zet!)..I huaisen na hi ngaihsan awm,Then khat te’n nagative zawngin hlir mah che se,positive zawng a thlir tu che kan awm ania.I velah theih ang tawkin mi te tan en tawn tlak takin nung zel turin duh sak na ka hlan a che. 😀 ..
Mahse #41 (Y) … sawi ang khian fimkhur thei deuh la. :-S .

hlatekhua January 16, 2012 at 3:17 PM

edited….

hlatekhua January 16, 2012 at 3:19 PM

A thiam ang anga sapá¹­awnga a rawn ziak hi a á¹­ha viau a ni. Sapá¹­awng ngatin a ang hrep thei a nia.

Tlemin ngunthluk leh deuh se hei aia dik/nalh lehzual fe hian a ziak thei ang tih a chiang reng.

Uaiizzz January 16, 2012 at 3:21 PM

“Why we Mizo are so arrogant ya!”
I like this Ya..!!!
(H) (P) 😛
Short-Head, Ya..!!!??

Funny January 16, 2012 at 3:23 PM

saptawnga tih kher… hei ka vai thianten an hmu ve lehnghal a a. (N)

MaraHisbicus January 16, 2012 at 3:47 PM

We are not that bad.

Having said that, Amen to “if I were God, I will keep all these bad habit aside from us.”

Soberboy January 16, 2012 at 3:47 PM

Funny PAWI tawngin post ve mai la 😛

Chemtatrawta January 16, 2012 at 3:54 PM

soberboy, keimah vang bik vek ami a? 😉

Soberboy January 16, 2012 at 3:56 PM

tatrawt nangmah vang vek asin aleh3! nimin ami chiah2 kha a rawn paste anih khi hhaahaha

Funny January 16, 2012 at 3:56 PM

A post tupa hi ka hriat, min hre velo tu anih ka ring deuh roh lehnghala. min hre ve lemlo tu background atanga lo hriat hi ka ngah pherh erh ania aw. hehe
post tupa khabe hmul i zuah thin em. ehhh 😛

Dr Mahminga Sailo January 16, 2012 at 4:11 PM

#funny… ka post a ni miah lo a nia… 😛

MaraHisbicus January 16, 2012 at 4:13 PM

Funny @ 53,

Vaiho Sap trawng, a bik takin an pronunciation leh accent, hi ni, kei chu nuizathlak ka ti.

“Da Bratishars hab dastaroi avar kantary for 200 eyars. Lat as dastaroi dar languat far avar”

kawlhawk January 16, 2012 at 4:14 PM

I think about mizo’s….!!!! What?????? ho eeeeee…. :p

saint sammoo January 16, 2012 at 4:18 PM

a hman hman hi ang chiam zela. kei chu zoram leh zonun thlahlela a lai lum(aizol) chan tumin a nia ka hmanhlel. Naktuk pawh minister hmuh tumin block pre. nen kan rawn aizawl dawn..haha..

Dr Mahminga Sailo January 16, 2012 at 4:20 PM

Nia, mi pakhat ngaihtuahna a ni ve mai a… ti ve mai teh ang… 😀

#62… (Y) 🙂

Marvinic January 16, 2012 at 4:27 PM

English grammar zirtir che u a tum miahlo asin mawle…a topic i hloh daih a…anilo ah in kaihruai ta daih nih hi…misual.com a luh pawh a inthlahrunawm tawh hle mai…mithar tan chuan…facebook bansan aiin a awl zawk ta ve hian ka ring a ni.

H.Vangchhia January 16, 2012 at 4:49 PM

Have pride not proud 🙂

Mak ka tih ve thin mai mai chu, Mizo te hi miin min hmuh dan, kan inhmuh dan, kan awm dan, kan mizia adt. an sawi hian “Chutiang a hmuh tur chuan kalo awm thin em ni aw,” tih a insiamthat ngaihna awmah te insiam that nan hmanglo hian, “Engemaw a nih bik vak le,” tih lam emaw, “Ve ngawt chuan a,” tih ang zawng emaw a kan rilru kan chapo sawh ngheh bur a a negative zawnga thu lak kan ching tlat zel mai hi mak ka ti thin khawp mai.

Hnam rilru tha zawk zawk kan nilo ti ila kan haw viau awm bawk sia, hnam lem (fake) tak kan ni ti ila kan haw viau awm bawk sia.

Mizo hnam zawng2 atanga thlawkbo sela ka duh chu, sawi ringawt a nun a ram hmangaihna langlo, vervek em em na, chapo em em na, hmuhsitna rilru put, mahni hmasaial uchuakna, midang rel chhiat peihna te hi a ni.

Dr Mahminga Sailo January 16, 2012 at 4:59 PM

Mizo hnam zawng2 atanga thlawk bo sela ka duh chu, sawi ringawt a nun a ram hmangaihna langlo, vervek em em na, chapo em em na, hmuhsitna rilru put, mahni hmasial uchuakna, midang rel chhiat peihna te hi a ni. … (Y)

Nia, mi kan han fak ve lah in thenkhat chuan fak ar ek an ti leh hram bawk si.. 😉

ZoSoftNet January 16, 2012 at 5:07 PM

If you block out the grammer mistake and what need to be corrected, I will be very happy! I accept there’s a mistake/ not only ‘a’, but ‘many’!!!

Please……So I can improve my English!

sheldon January 16, 2012 at 5:08 PM

Dr kan va tam tawh ve 😀 In inhmeh hlawm em em lehnghal.

Chemtatrawta the Robber..eh 😀

ZoSoftNet January 16, 2012 at 5:08 PM

Thank you for those who think Positively!

Funny January 16, 2012 at 5:12 PM

hehe Mahming lo hlauthawng suh ka risk diklo, aizawl lam daih mawle.

“If I were” anih chuan “I would” in a zui ang tih kha high sikul ah khan kan zir thin in ka hria. Ve kauh mai a, grammar in sawi kai anih kha. haha (tlanchhe nghal daih ang. 😛 )

lamea25 January 16, 2012 at 5:14 PM

MIZO TAWNGIN POST LA THA KA TI NGAWT ANG..
This site is mainly vist by Mizo, am i arrogant,opps. Sorry.

Funny January 16, 2012 at 5:14 PM

MaraHisbicus#60 Vai ho techuan “Chicken stew” tepawh “chicken S2(estuu)” an ti vel mai mai alawm. 😀

MaraHisbicus January 16, 2012 at 5:22 PM

Funny @ 72, North East ti tur pawh “Naa tis” an ti mai.

ZoSoftNet January 16, 2012 at 5:30 PM

If I were…, I would

Next time I will not make mistake on this particular sentence!!

Thank….It’s all good for everyone! It’s nice to correct!!!

#70 (Y)

buh-duha January 16, 2012 at 5:37 PM

Nidangah hetiang lam hawi i post ngai mang si lova, tun tum chu Internet/computer kal sanin sap tawngin min rawn hau ta hrep mai a…Engah te hian nge kan tihlungawi loh che a ? Ka han ti ve bawih bawih mai te’ng che…

H.Vangchhia January 16, 2012 at 5:40 PM

Funny-a a dang 😛

Dr Mahminga Sailo January 16, 2012 at 5:40 PM

Next time I will not make mistake on this particular sentence!!

Thank….It’s all good for everyone! It’s nice to correct!!! … (Y)

Funny January 16, 2012 at 5:45 PM

Officer tan pawh mizoram ah aiin delhi ah eiruk a har zawk an tih kha mawle. Keini inti kristian leh inti fel ve hi. 😀

(pil leh daih 😛 )

Funny January 16, 2012 at 5:48 PM

Pu HV#76 haha, comment ah a rawn lang kalo hmu fuh ve mai mai anih hi. 😉 Chutin mi tih dikloh correct khut khut turin ka thiam vak biklo. 😛

lrpa January 16, 2012 at 5:50 PM

Mizote tluk a in ngaina,in nel leh in duhsak hi a hnam angzawng chuan an tam vak lo ngawt ang, kan la tlem bawk a. Kan in zawng chhuak a, kan innel nghal em em zel te hi! Neuh neuh chu awm teuh tho mahse..
Posttupa sawi pawh khi a dik ka ti tho, chhungkua a kan in zilhna ang lek anih hi.
Saptawng pawh khi a dik thlap mai a ka chhiar dan chuan. Hman deuhah pawh kan adm. Aduhi pawn ingles a thuziah/post an rawn sawi mawi tawh kha 🙂

eL January 16, 2012 at 8:40 PM

from el’s view..:D
mizo ka ngaihdan chu a la ngai reng…mi tam tak chu saptawng thiam tak tak, naupan lai atanga sap sikul atang ngata zir chhuak an ni a..in nih ka ring bawk…inthiam a..a tha e..kei chu mizo sikul-a zir chhuak(? La chhuak chiah lo :D) ka ni a..ka theih tawpin ka la zir chho zel..ka lam danah pawh hma ka sawn a..thumal pawh ka hriat belh zel..tuna post tupa hi a vanduai?..an sel luai luai a..kei chu tuman min sel ve lo…saptawng thiam tak…awm khaw lo nih ai chuan…eh eh..sawi peih tawh lo…mizo chu mizo kan nia…

eL January 16, 2012 at 8:43 PM

leh lawk…vawiin-a bank-a ka application submit chu..mizo tawnga ka ziak thiam loh avangin saptawngin kan ziah ve ngei kha..chutah pawh tuman min sawi sel lo…mizo kan ni tlats.

levodopa January 16, 2012 at 9:40 PM

kan lo sual em a ni :'(
Engemawchen chenlo mahse dikna chen pawh a awm reng alawm

no_nick January 16, 2012 at 10:40 PM

ZoSoftnet a in lo chuk luai luai mai animaw.. In chuk hlum ange aww.. lolzzz

zualbonez January 16, 2012 at 10:45 PM

rap hla mi a …..yo yo mizo israle gal hunters lyrics va ang ve 😛

Chemtatrawta January 16, 2012 at 10:46 PM

Nia, tinge hetiang lampang i post teh daih aa.. :-$

chhangte_ll January 16, 2012 at 11:05 PM

Keep your trust on God and work on your own!

Ka harsatna leh mangannate Pathian hnungzangah ka vawmbei thlawp anga, tichuan puakphur lo leh awlthawng takin ka kal vawh vawh ang :-$